Pyetje rreth pagesës

Kontaktoni Qendrën për Përkujdesjen ndaj Konsumatorëve nëse nuk mund t‘i gjeni përgjigjet e pyetjeve tuaja më poshtë:

Sa është çmimi për shpallje?

Çmimi për regjistrimin e një shpalljeje është 30 MKD + 18% TVSH ose 50 MKD + 18% TVSH, varësisht nga kategoria e produktit tuaj. Informatat në detaje për pagesën do t’ju ipen posa të përfundoni procesin e regjistrimit. Gjeni çmimin për një kategori specifike. Ju mund ta ndryshoni dhe ripërtërini shpalljen tuaj pas publikimit të saj për një çmim prej 30 MKD + 18 % TVSH.

Mundësi shtesë për shpallje

Shpallësit mund të shtojnë mundësi shtesë për ta bërë shpalljen e tyre më të dallueshme.

  • Galeria - Shpallja juaj shfaqet në pjesën e Galerisë që ndodhet në anën e djathtë të faqeve të kërkimit. Galeria shfaq 3 shpallje njëkohësisht, duke i radhitur në mënyrë të rastësishme shpalljet që janë të lidhura me kriteret e kërkimit. Çmimi: 90 MKD + 18% TVSH
  • Logoja e Markës - Logoja e kompanisë suaj shfaqet në anën e djathtë në hapësirën e shpalljes në faqet e kërkimit. Kjo mundësi është në dispozicion vetëm për kompani. Çmimi: 70 MKD + 18% TVSH
  • Etiketimi Special - Shpallja juaj vihet në pah me një sfond të verdhë në faqet e kërkimit e cila bën atë të qëndrojë jashtë nga konkurrenca. Çmimi: 70 MKD + 18% TVSH
  • Pozicionimi në Krye - Shpallja juaj shfaqet në mesin e shpalljeve kryesore që janë të lidhura me rezulatet e kërkimit. Pesë shpalljet e zgjedhura në mënyrë të rastësishme që janë të lidhura me kriteret e kërkimit shfaqen në pozitat kryesore të secilës faqe. Çmimi: 160 MKD + 18% TVSH
  • Ripërtëritja Automatike - Shpallja juaj ripërtërihet automatikisht çdo 3 ditë (6 herë) gjatë një periudhe prej 18 ditësh. Çmimi: 160 MKD + 18% TVSH
  • Shpallja Ekskluzive (Shpallësit Privat): Galeria + Etiketimi Special + Ripërtëritja Automatike + Pozicionimi në Krye + SMS Lajmërime. Çmimi: 456 MKD + 18% TVSH
  • Shpallja Ekskluzive (Kompanitë): Galeria + Logoja e Markës + Etiketimi Special + Ripërtëritja Automatike + Pozicionimi në Krye + SMS Lajmërime. Çmimi: 512 MKD + 18% TVSH

Metodat e pagesës

Pagesa mund të kryhet përmes thirrjes telefonike ose kredit kartelës.

Procedura për kryerjen e pagesës përmes thirrjes telefonike:

1. Telefononi në numrin e dhënë dhe ndiqni udhëzimet e operatorit. Ju mund të përgjigjeni duke shtypur butonat e telefonit tuaj.
2. Juve ju ofrohet mundësia e përzgjedhjes së gjuhës (Shypni “1” për gjuhën Maqedone, ose “2” për gjuhë Shqipe).
3. Nga ju kërkohet të shkruani ID-në 5 shifrore të shpalljes suaj (mos harroni të shtypni # në fund).
4. Operatori do ta përsëris numrin e shpalljes që ju keni shkruar. Konfirmoni se numri është në rregull duke shtypur “1”, ose kërkoni të përsëritet procesi duke shtypur “0” nëse numri është gabim.
5. Thirrja përfundon kur ju ta keni konfirmuar pagesën (duke shtypur “1”).

Pagesën përmes thirrjes telefonike mund ta bëjnë abonentët e operatorëve: Makedonski Telekom, T-Mobile, ONE ose VIP.

VINI RE: Çdo thirrje fillon me një mesazh hyrës që lajmëron për tarifën e thirrjes. Nëse thirrja përfundon para se të lidheni me Qendrën Për Pagesë të Pazar3 ose lidhja është e zënë, ju lutem provoni të telefononi përsëri. Nëse lidhja ndërprehet pasi të lidheni me Qendrën Për Pagesë të Pazar3 MOS telefononi përsëri. Ju lutemi na kontaktoni përmes emailit: support@pazar3.mk ose përmes telefonit: 047/454-072. Nga ju kërkohet të na informoni për numrin që keni telefonuar si dhe numrin e shpalljes ashtu që administratori jonë të ketë mundësinë ta aprovoj shpalljen tuaj manualisht.

Ju duhet ta kryeni pagesën brenda 48 orëve nga momenti që pranoni emailin me udhëzimet pët pagesë.

Shpalljet rishikohen në përputhje me rregullat e shpalljes të Pazar3 dhe zakonisht publikohen brenda 1-2 orëve pasi kryerjes së pagesës. Shpalljet që paguhen gjatë orëve të vona publikohen ditën e nesërme. Zgjidhjet shtesë aktivizohen brenda 15 minutave pas kryerjes së pagesës.

Procedura për kryerjen e pagesës përmes kredit kartelës:

Kur ju dëshironi të paguani përmes kredit kartelës, nga ju kërkohet të plotësoni numrin e kartelës , datën e skadimit dhe numrin CVC2/CVV2 (3 shifrat e fundit në anën e pasme të kartelës). Siguria në lidhje me transaksionet e kredit kartelës në Pazar3 menaxhohet nga sistemi Halkbank AD i cili përdor versionin e fundit të teknologjisë për mbrojtje SSL.

Pagesat mund të kryhen me kartela të llojit MasterCard ose Visa të cilat lejojnë pagesat online.

Arsyet më të zakonshme që thirrja juaj mund të ndërpritet:

  • Ju jeni duke përdorur celular me prekje (inteligjent - smartphone)
  • Ju keni deaktivizuar tonin thirrës (tone dialing)
  • Humbja e shërbimit të transmetimit optik të të dhënave
  • Numrin e shpalljes e keni të pasaktë ose e keni harruar
  • Bateria e pamjaftueshme në telefon
  • Tastiera juaj është e bllokuar

Nëse ju keni marr një sinjal për lidhje të zënë

Disa abonues e kanë të ndaluar të bëjnë thirrje në numrat premium dhe do të dëgjojnë sinjal se lidhja është e zënë. Nëse kjo aplikohet në linjën tuaj, ju duhet të kontaktoni me ofruesin e shërbimit telefonik tuajin në mënyrë që ta largoj ndalesën. Gjithashtu, telefonuesit me numra telefonik të veçantë që ju fillojnë me “0” nuk do të mund të telefonojnë në numrat e shërbimit të Pazar3.

Pyetje të tjera rreth pagesës

Ju Keni Kryer Pagesën por Shpallja ende nuk është Publikuar

  • Sigurohuni që keni telefonuar numrit e saktë të shërbimit. Numri i shërbimit është i ndryshëm për secilën kategori. Numri i saktë i shërbimit mund të gjendet në emailin e informatave për pagesë.
  • Ju duhet të siguroheni që keni zgjedhur kategorinë e duhur për artikullin tuaj. Pazar3 ka të drejtë të refuzoj shpalljen tuaj ose ta ndërroj kategorinë nëse ju keni listuar artikullin tuaj në kategorinë e gabuar.
  • Ju mund ta keni shkruar një ID të shpalljes gabimisht. Kontaktoni Qendrën për Kujdesin ndaj Konsumatorëve të Pazar3 përmes emailit (support@pazar3.mk) ose përmes telefonit (047/454-072) në mënyrë që ata të mund ta verifikojnë pagesën tuaj manualisht.
  • Pasi që pagesa të jetë kryer, ajo zgjat më së paku 1-2 orë derisa administratori i Pazar3 ta rishikojë shpalljen. Shpalljet që shkelin Rregullat e shpalljes të Pazar3 do të mohohen. Ju do t'ju lejohet të bëni ndryshime dhe të ridërgoni shpalljen për rishikim. Shpalljet që paguhen gjatë orëve të vona do të publikohen në mëngjes.
  • Kontrolloni drejtshkrimin tuaj nëse nuk mund ta gjeni shpalljen tuaj në faqen e kërkimit (lexoni Zgjidhjet për kërkim të Pazar3 në mënyrë që të përmirësoni rezultatet e kërkimit tuaj). Keni parasysh se shpalljet më të vjetra shfaqen më poshtë tek lista.
  • Pagesat duhet të kryhen brenda 48 orëve pasi të regjistrohet shpallja. Pagesat e vonshme nuk mund të regjistrohen automatikisht në sistemin tonë. Në rast të pagesës së vonshme, kontaktoni Qendrën për Kujdesin ndaj Konsumatorëve të Pazar3 përmes emailit (support@pazar3.mk) ose përmes telefonit (047/454-072) në mënyrë që ata të mund ta verifikojnë pagesën tuaj manualisht.

Kompensimi

Pazar3 rimburson shpenzimet e shpalljes vetëm në rast të ndonjë gabimi teknik ose manipulimi të shkaktuar nga ndonjë palë e tretë. Nuk është e mundshme të bëhet ndonjë rimbursim në raste të tjera. Nëse shpallja juaj shkel Rregullat e Shpalljes të Pazar3, ju do t'ju lejohet të ndryshoni dhe ridërgoni atë falas. Pazar3 mbanë të drejtën për të vendosur nëse një shpallje shkel rregullat.

Pazar3 nuk bën kompensimin e ndonjë dëmi financiar të shkaktuar tek shitësit ose blerësit si rezultati shpalljes të tyre në Pazar3.

Pagesat shtesë janë të obliguara në rastet vijuese:

  • Nëse ju me ose pa qëllim keni zgjedhur kategorinë e gabuar për artikullin tuaj, e cila ka çmimet më të ulët se kategoria e duhur.
  • Nëse ju me ose pa qëllim telefononi një numër tjetër të shërbimit nga ai që keni pasur në udhëzim.
Në fillim