Kontaktoni Qendrën për Kujdesin ndaj Konsumatorëve të Pazar3 nëse nuk mund t'i gjeni përgjigjet e pyetjeve tuaja më poshtë:
Ju mund ta ndryshoni ose ta ripërtërini shpalljen tuaj pasi të jetë publikuar. Kjo i jep shpalljes edhe tre muaj më shumë dhe një datë të freskët, duke e zhvendosur atë në maje të listës.
Kjo është mënyra e ndryshimit ose ripërtërirjes së shpalljes tuaj:
1. Shkoni tek shpallja juaj.
2. Klikoni "Fshini, Ndryshoni ose Ripërtërini Shpalljen Tuaj".
3. Zgjidhni një mundësi "Ndryshoni + Ripërtërini Shpalljen" ose "Ripërtërini shpalljen tuaj pa e ndryshuar përmbajtjen". "Ripërtërini shpalljen tuaj pa e ndryshuar përmbajtjen" është mundësia më e shkurtër vetëm për ta ripërtërirë shpalljen. Kjo do të zgjas vetëm 15 minuta para se shpallja juaj i ri ta zëvendësojë të vjetrën.
Kjo është mënyra se si ta fshini një shpallje:
1. Shkoni tek shpallja juaj.
2. Klikoni “Fshini, Ndryshoni apo Ripëtërini shpalljen tuaj”.
3. Zgjidhni mundësinë “Fshini”.
4. Shkruani fjalëkalimin tuaj që keni zgjedhur në momentin e regjistrimit të shpalljes.
Kjo do të zgjas rreth 15 minuta para se shpallja juaj të fshihet nga faqja.
Administratori i Pazar3 do t’ju ndihmojë t’i ngarkoni fotografitë tek shpallja juaj nëse ju keni probleme ta bëni një gjë të tillë vet. Bashkangjitni fotografitë duke përdorur formularin e vendosur në anën e djathtë të kësaj faqeje dhe dërgoni ato tek Qendra për Kujdesin ndaj Konsumatorëve.
Verifikoni se ju keni bërë kërkesë për të pranuar fjalëkalimin në emailin e njejtë që ju keni dhënë në momentin e regjistrimit të shpalljes suaj. Kontrolloni mesazhet nga Pazar3 në Spam folderin tuaj – emailat nga Pazar3 ndonjëherë mund të klasifikohen si spam nga ofruesi juaj për shërbimet e postës elektronike. Nëse ju keni regjistruar shpalljen tuaj pa dhënë një email adresë, ju lutemi kontaktoni Qendrën për Kujdesin ndaj Konsumatorëve të Pazar3.
Lexoni Informatat për pagesë
Mesazhet
Mesazhet
Informacione mbi përdoruesin