Контактирајте го Пазар3 – Центарот за грижа на корисници доколку не можете да ги најдете одговорите на Вашите прашања:
Објавениот оглас можете да го измените или обновите. Со тоа, огласот ќе биде активен на веб страницата дополнителни 3 месеци, добива нов датум и се поместува најгоре на листата со огласи.
Постапка за обновување на Вашиот оглас:
1. Пронајдете го Вашиот оглас.
2. Кликнете на "Избриши, измени или обнови го твојот оглас".
3. Изберете ја опцијата "Измени + Обнови го огласот" или "Обновете го Вашиот оглас без промена на содржината". Опцијата "Обновете го Вашиот оглас без промена на содржината" е кратка опција, наменета само за обновување. Со оваа опција Вашиот оглас се поместува најгоре на листата со огласи за 15 минути.
Постапка за бришење на Вашиот оглас:
1. Пронајдете го Вашиот оглас.
2. Кликнете на "Избриши, измени или обнови го твојот оглас".
3. Изберете ја опцијата "Избриши".
4. Внесете ја лозинката која ја внесовте при регистрацијата на огласот.
Потребни се околу 15 минути за огласот да биде отстранет.
Доколку имате проблем со прикачувањето на сликите, администраторите на Пазар3 ќе Ви помогнат. Прикачете ги и испратете до Пазар3 – Центарот за грижа на корнисици, преку формуларот кој се наоѓа на десната страна.
Проверете дали сте побарале лозинката да биде пратена на истата електронска пошта со која што го регистриравте огласот. Проверете дали пораките испратени од Пазар3 се добиени во спам фолдерот од Вашата електронска пошта – Понекогаш, Пораките од Пазар3 можат да се класифицираат како спам од страна на Вашиот сервис провајдер. Во случај да извршивте регистрација на Вашиот оглас без користење на електронска пошта, контактирајте го Пазар3-Центарот за грижа на корисници.
Прочитајте ги информациите за плаќање
Пораки
Пораки
Информации за корисникот