За да можете да креирате огласи, Ве молиме изберете и платете за претплатата која Ви одговара. Исто така можете да погледнете тука "Кориснички подесувања" и да го измените начинот на плаќање.
Повеќе од 15 години работно искуство во делот на административното работење. Дел од работни задачи кои сум ги работела : Прием и евиденција на изводи,влезни и излезни фактури, архивирање на финансиско ,правна документација во архивска книга и складирање , достава на изводи, фактури и останата документација до сметководство, електронско банкарство, изготвување на компензации, изготвување и потврда на конфирмации на салда, пресметка и распределба на месечни трошоци , водење каса и средување на благајна, комплетирање и достава на документација за утужување, фактурирање, изготвување на испратни, наплата на побарувања, контрола на задоволство на клиенти, изготвување понуди, дополна на картици за патарина, задолжување со истите и нивно следењ, дополна на картици за гориво, задолжување и раздолжување со истите, изготвување на Договори со клиенти, водење на досиеја на вработени, следење и евидентирање на боледувања, задолжување со ХТЗ опрема, пресметки на плати, организирање на обука на вработените за заштита при работа, организирање на систематски прегледи на вработените, контактирање и организирање на интервјуа со кандидати за вработување, нарачки.....
Неколку години работно искуство во сметководствено биро .
Доколку вашата фирма нема потреба од 8 часовен административен кадар, постои можност за договор за работење од дома.
Нашиот сајт користи колачиња (Cookies). Со кликнување на “Се согласувам” или со продолжување на користење на сајтот, се согласувате со користењето на колачињата. Доколку не се согласувате, можете да ги промените подесувањата на Вашиот пребарувач.