Оглас од претпријатие Објавени: дек. 16 2019 03:14

Administrativen rabotnik

Објавени: дек. 16 03:14
Прегледи: 2
Поради зголемен обем на работа, поштенската компанија Брза Пратка има потреба Административен работник.
Потребни квалификации:
• Завршено средно стручно образование
• Искуство во работа со клиенти
• Развиени компјутерски вештини и познавање на MS Office програмите

Одговорности и работни задачи:
• Водење на општи административни деловодни работи.
• комуникација со клиенти по телефон и лично.
• прецизност и одговорност.
• Смените се од 08 до 16ч, од 11 до 19ч и од 16 до 24ч.

Од кандидатот очекуваме:
• Одлични организациски вештини и способности.
• Одлични комуникациски вештини.
• Професионален и позитивен однос.
• Љубезност, учтивост и хуманост.
• Способност за самостојна и тимска работа.

Се бараат Административни работници за базите во Ѓорче Петров, Маџари и Аеродром.

Обезбедена обука, нето плата првиот месец 15.000 ден. со можност за покачување во зависност од обемот на обврските.
Испратете Ваше CV на емаилот [email protected] со назнака “Административен работник".
Меиловите без назнака нема да бидат земени во предвид. Ве очекуваме!





Опис на линк

Брза Пратка

Брза Пратка
Посети ја страната на нашата продавница

bul Jane Sandanski br 63 Прикажи на мапата

078423039

Доколку овој оглас ги прекршува Правилата на Огласување или Тргувај безбедно
2
078423039

Адреса:

Огласи од овој огласувач:

Нашиот сајт користи колачиња (Cookies). Со кликнување на “Се согласувам” или со продолжување на користење на сајтот, се согласувате со користењето на колачињата. Доколку не се согласувате, можете да ги промените подесувањата на Вашиот пребарувач.

Повеќе Информации